Mest stillede spÞrgsmÄl
Indlever din returnering GRATIS i en af vores butikker eller vores Click & Collect.
Guide til returnering:Â
1. Brug vores returportal i dette link:Â Returportal.
2. FÄ tilsendt QR-kode pÄ mail.
3. Indlever pakken i nĂŠrmeste GLS Pakkeshop.
OBS: Du kan blot vise QR-koden nede ved din GLS pakkeshop, sÄ scanner de QR-koden og printer en returlabel for dig.
Det tager op til 14 dage at behandle en returnering.
Det koster 39,- at returnere igennem vores returportal.
Ved ikke afhentede pakker, vil der forekomme et gebyr pÄ 49,-
Vi sender en mail nÄr dine penge er blevet refunderet.
Ombytning af din ordre er GRATIS!
Det vil sige, at hvis du skal bruge en anden stĂžrrelse eller andet, kan du gratis ombytte din ordre til dette.
Du kan ombytte din ordre igennem vores returportal:
1. Brug vores returportal i dette link: returportal, til at ombytte dine vare.
Du kan returnere en vare hvis:
1. Varerne fremstÄr helt nye.
2. Der er IKKE makeup, parfume, sved eller rÞglugt, eller andre ting der forringer varens vÊrdi.
3. TĂžjet skal sendes tilbage i original emballage, med originale nakkemĂŠrker og hangtags.
4. Du ikke har overskredet din returfrist pÄ 30 dage.
Bestil fÞr kl. 15.30 og fÄ leveret nÊste hverdag.
Forventet leveringstid er altid: 1-2 hverdage
Du kan indlevere din returnering GRATIS i ALLE vores butikker og i vores Click & Collect:
Pitaya Ă
rhus: Badstuegade 14, 8000 Ă
rhus C
Pitaya Fruit of The Loom: Badstuegade 12, 8000 Ă
rhus C
Pitaya KĂžbenhavn: Kronprinsensgade 11, 1114 KĂžbenhavn
Click & Collect: Stokagervej 29, 8240 Risskov
Hvis du Ăžnsker at sende retur uden at benytte dig af vores returportal, eller vores returportal ikke virker, skal du vĂŠre opmĂŠrksom pĂ„, at vi ikke dĂŠkker for omkostningerne, hvis den skulle forsvinde i leveringen og vi kan ikke tracke denne uden et pakkenummer. Vi anbefaler altid, at du modtager en indleveringskvittering.Â
Din returpakke skal sendes direkte til vores lager adresse. Der mĂ„ ikke sendes til en pakkeshop. VĂŠr opmĂŠrksom pĂ„, at vi ikke godtager en returnering til vores kontor adresse - kun til vores lager adresse.Â
Din returpakke, som sendes uden om os, skal sendes til fĂžlgende lageradresse:Â
Pitaya
Stokagervej 29
8240 Risskov
Denmark
Har du en reklamation?
Har du modtaget en varer som er defekt, bedes du skrive os en mail vedr. dette. Dette skal ske senest 7 dages efter du har modtaget varen. Vi har brug for dit ordre nr., en kort beskrivelse og et billede af fejlen.
Alle reklamationer skal sendes pr. mail og ikke pÄ tlf.
Kontakt os pÄ kundeservice@pitaya.dk
Vi sender med GLS eller DAO:
GLS Pakkeshop: 39,- (Gratis over 399,-)
GLS Hjemmelevering: 69,- (49,- over 399,-)
DAO Pakkeshop: 39,- (9,- over 399,-)
DAO Hjemmelevering: 45,- (14,- over 399,-)
If you need to return a package, please be aware that we do not cover the cost if it is lost in delivery and we cannot track it without a parcel number. We always recommend that you receive a delivery receipt.
Your return package must be sent directly to our warehouse address. It must not be sent to a parcel shop. Please note that we do not accept returns to our office address - only to our warehouse address.
Your return package must be sent to the following warehouse address:
Pitaya
Stokagervej 29
8240 Risskov, Denmark
Denmark
Complaints / Complaints
Do you have a complaint and want to complain about a product? Then you need to contact us first, contact us at kundeservice@pitaya.dk