Mest stillede spørgsmål

Indlever din returnering GRATIS i en af vores butikker eller vores Click & Collect.

Guide til returnering oline: 

1. Brug vores returportal i dette link: Returportal.

2. Vælg GLS og få enten en label eller QR kode tilsendt på mail.

3. Indlever pakken i nærmeste GLS Pakkeshop.

Det tager op til 14 dage at behandle en returnering.
Det koster 39,- at returnere igennem vores returportal.
Ved ikke afhentede pakker, vil der forekomme et gebyr på 49,-
Vi sender en mail når dine penge er blevet refunderet.

Ja, selvfølgelig! Vi har forlænget vores returret indtil den 25. januar 2025 på alle julegaver.

Ombytning af din ordre er GRATIS!
Det vil sige, at hvis du skal bruge en anden størrelse eller andet, kan du gratis ombytte din ordre til dette.

Du kan ombytte din ordre igennem vores returportal:
1. Brug vores returportal i dette link: returportal, til at ombytte dine vare.

Du kan returnere en vare hvis:

1. Varerne fremstår helt nye.
2. Der er IKKE makeup, parfume, sved eller røglugt, eller andre ting der forringer varens værdi.
3. Tøjet skal sendes tilbage i original emballage, med originale nakkemærker og hangtags.
4. Du ikke har overskredet din returfrist på 30 dage.

Bestil før kl. 15.30 og få leveret næste hverdag.
Forventet leveringstid er altid: 1-2 hverdage

Du kan indlevere din returnering GRATIS i ALLE vores butikker og i vores Click & Collect:
Pitaya Århus: Badstuegade 14, 8000 Århus C
Pitaya Fruit of The Loom: Badstuegade 12, 8000 Århus C
Pitaya København: Kronprinsensgade 11, 1114 København
Click & Collect: Stokagervej 29, 8240 Risskov

Hvis du ønsker at sende retur uden at benytte dig af vores returportal, eller vores returportal ikke virker, skal du være opmærksom på, at vi ikke dækker for omkostningerne, hvis den skulle forsvinde i leveringen og vi kan ikke tracke denne uden et pakkenummer. Vi anbefaler altid, at du modtager en indleveringskvittering. 

Din returpakke skal sendes direkte til vores lager adresse. Der må ikke sendes til en pakkeshop. Vær opmærksom på, at vi ikke godtager en returnering til vores kontor adresse - kun til vores lager adresse. 

Din returpakke, som sendes uden om os, skal sendes til følgende lageradresse: 

Pitaya
Stokagervej 29
8240 Risskov
Denmark

Har du en reklamation?

Har du modtaget en varer som er defekt, bedes du skrive os en mail vedr. dette. Dette skal ske senest 7 dages efter du har modtaget varen. Vi har brug for dit ordre nr., en kort beskrivelse og et billede af fejlen.

Alle reklamationer skal sendes pr. mail og ikke på tlf.
Kontakt os på kundeservice@pitaya.dk

Vi sender med GLS eller DAO:

GLS Pakkeshop: 39,- (Gratis over 399,-)
GLS Hjemmelevering: 69,- (49,- over 399,-)

DAO Pakkeshop: 39,- (9,- over 399,-)
DAO Hjemmelevering: 45,- (14,- over 399,-)

Guide to returns:
1. Use our returns portal in this link: International Returns

Complaint / Complaints
Do you have a complaint and want to complain about an item? Then you need to contact us first, contact us at kundeservice@pitaya.dk