Vi sĂžger en store manager til at lede vores 2 butikker i Ă„rhus

Lidt om Pitaya
Pitaya startede i 2019, da sÞskendeparret Mads og Ida sendte de fÞrste pakker afsted fra deres forÊldres sovevÊrelse. 

Sidenhen er det gĂ„et fra at vĂŠre et smalt 2-mands team med de to, til nu at vĂŠre 26 forskellige ansatte med mange forskellige ansvarsomrĂ„der. Én af grundene til den vĂŠkst skyldes kĂŠmpe ambitioner fra Mads og Ida. Den anden grund er, at det faktisk bare gĂ„r rigtigt godt!

I Danmark har vi 3 fysiske butikker. En i KĂžbenhavn og to i Århus. Og i udlandet er vi i 2024 gĂ„et fra ingen salg overhovedet, til nu at kunne mĂŠrke en stigende efterspĂžrgsel pĂ„ vores styles. Udlandet er derfor et omrĂ„de vi prioriterer rigtigt hĂžjt nu.

Den her type Store Manager sĂžger vi:

Vi sĂžger en Store Manager, der er passioneret omkring mode og detailhandel, og som kan identificere sig med Pitayas vĂŠrdier. For os er erfaring og uddannelse ikke det vigtigste - men at du er ansvarsfuld og har viljen til at lĂŠre.

  • Gode kommunikations- og kundeservice fĂŠrdigheder.
  • Evnen til at arbejde selvstĂŠndigt og trĂŠffe beslutninger under pres.
  • Ansvarsfuld og lyst til at stĂ„ i spidsen for en butik.
ansÞg pÄ mail

butikkerne i Ă„rhus

Pitaya er kendt for vores trendy kollektioner, unikke stil og sociale medier. Vi sþger lige nu en ny dedikeret og erfaren Store Manager til at lede vores 2 butikker i Århus samt teamet herunder.

Hvis du mener, at du er den rette kandidat til denne spÊndende mulighed, sÄ send din ansÞgning og CV til job@pitaya.dk, hurtigst muligt. Vi ser frem til at hÞre fra dig! Opstart er ASAP.

ansÞg pÄ mail

vi tilbyder dig

  • En spĂŠndende og udfordrende rolle i en dynamisk og kreativ virksomhed.
  • Muligheden for at vĂŠre en del af Pitayas vĂŠkst og succes.
  • Konkurrencedygtig lĂžn og attraktive personalegoder.
  • Mulighed for personlig og professionel udvikling gennem trĂŠning og uddannelse.

dine arbejdsopgaver

Arbejdsopgaver: Som Store Manager hos Pitaya vil du vÊre ansvarlig for at sikre en enestÄende kundeoplevelse og drive butikkens succes. Dine primÊre opgaver vil inkludere:

  • Daglig ledelse: SĂžrge for vagtplanlĂŠgning, dĂŠkke ind ved sygdom og motivere Ăžvrige medarbejdere.
  • Kundeservice: Sikre, at alle kunder modtager en varm velkomst og professionel vejledning.
  • Salg og resultatstyring: OpnĂ„ salgsmĂ„l og sikre butikkens Ăžkonomiske succes.
  • Merchandising: OvervĂ„ge og optimere produkt prĂŠsentationer og butiks udseende.
  • PersonaletrĂŠning og udvikling: Rekruttere, trĂŠne og udvikle medarbejdere for at opnĂ„ hĂžje standarder i kundeservice og produktkendskab.
  • Lagerstyring: OvervĂ„ge lagerbeholdningen og sikre effektiv lagerstyring og indkĂžb.

Lyder det som noget for dig?

Hvordan ved du om jobbet er det rigtige for dig?

  1. Du har en grundlĂŠggende butikserfaring og er ikke i tvivl om hvad god kundeservice er
  2. Du kan godt lide at arbejde sammen med en masse unge og ambitiĂžse mennesker
  3. Du er selv ambitiÞs og leder efter et sted hvor du hurtigt kan fÄ meget ansvar
  4. Du er proaktiv, lĂžsningsorienteret og opfanger vigtige situationer
  5. .. Og sÄ synes du bare muligheden for at udvikle dig er kanon!

Vi er allerede ved at have indsamlet nogle dygtige kandidater. Send en ansÞgning pÄ job@pitaya.dk - vi vender retur pÄ alle kandidater.

Skriv ‘STORE MANAGER’ i emnefeltet.

Til opstart sÄ hurtigt som muligt.