Vi søger en content manager - vær med til at definere vores content univers

Lidt om Pitaya
Pitaya startede i 2019, da søskendeparret Mads og Ida sendte de første pakker afsted fra deres forældres soveværelse. 

Sidenhen er det gået fra at være et smalt 2-mands team med de to, til nu at være 26 forskellige ansatte med mange forskellige ansvarsområder. Én af grundene til den vækst skyldes kæmpe ambitioner fra Mads og Ida. Den anden grund er, at det faktisk bare går rigtigt godt!

I Danmark har vi 2 fysiske butikker. En i København og en i Århus. Og i udlandet er vi i 2024 gået fra ingen salg overhovedet, til nu at kunne mærke en stigende efterspørgsel på vores styles. Udlandet er derfor et område vi prioriterer rigtigt højt nu.

Den her type Content Manager søger vi:

  1. Du har en grundlæggende forståelse for E-commerce og hvad godt content er i 2024
  2. Du kan godt lide at arbejde sammen med en masse unge og ambitiøse mennesker
  3. Du elsker at planlægge og skyde fede contentkampagner med billeder og video
  4. Du er selv ambitiøs og leder efter et sted hvor du hurtigt kan få meget ansvar
  5. Du er proaktiv, løsningsorienteret og opfanger vigtige situationer
  6. Og så synes du bare muligheden for at udvikle dig er kanon!
ansøg på mail

Hvad du bør vide om Pitaya

1. Vi har haft stor succes med vores indhold på de sociale medier, selv uden en fastlagt strategi. Nu arbejder vi på at udvikle en mere struktureret tilgang for at optimere vores resultater yderligere.

2. Vi sikrer, at alle teammedlemmer har indsigt i hinandens opgaver og virksomhedens aktiviteter, hvilket styrker samarbejdet og den interne forståelse.

3. Vores medarbejdere er vores største styrke, og deres trivsel er en topprioritet. Vi arbejder målrettet på at skabe et miljø, hvor alle føler, at de bidrager til vores fælles mål og udvikling.

ansøg på linkedin

Dine helt konkrete arbejdsopgaver

  • Planlægning og eksekvering af content: Du vil være ansvarlig for planlægning og produktion af alt visuelt indhold, herunder billeder og videoer, som skal distribueres på sociale medier, hjemmesiden, e-mailkampagner og i vores butikker.
  • Nysgerrig og datadrevet tilgang: Din opgave bliver at sikre, at vi konstant er opdateret på de nyeste tendenser og indsigter, da vi præsterer bedre, når vi handler ud fra data og indsigt.
  • Koordinering med interne og eksterne partnere: Du vil stå for at koordinere mellem vores interne teams og eksterne partnere for at sikre, at deadlines overholdes, shoots forløber glat, og kommunikationen mellem alle parter fungerer effektivt.
  • Proaktivitet: Vores marketingteam er åbne for nye idéer og eksperimenter, og du vil være den, der hjælper med at sikre, at det nødvendige content bliver leveret til tiden.
  • Datadrevet beslutningstagning: Selvom intuition kan spille en rolle, vil du sikre, at 80% af vores beslutninger understøttes af data for at maksimere effektiviteten og resultaterne af vores kampagner.
  1. Hvor mange i målgruppen engagerede sig i video X
  2. Hvor godt et hook rate havde video Y 
  3. Hvor lang tid så målgruppen video Z

Hvordan kan vi anvende denne indsigt i udviklingen af det næste contentmateriale? Det skal du hjælpe os med

Sådan arbejder vi hos Pitaya

  • Det er en kæmpe kliché, men som content manager vil du opleve at der er meget frihed under eget ansvar. Og det skal du gerne kunne mestre.
  • Du skal ikke tidsregistrere dit arbejde.
  • Du er ansat i 37 timer. Men nogle uger arbejder du mindre, og andre uger arbejder du mere.
  • Så længe du løser dine arbejdsopgaver, gør en indsats for at nå vores fælles mål og er motiveret på dit arbejde, så er vi alle glade.

Din hverdag her:
Vi holder til på Stokagervej 29, 8240 Risskov

  • Vi kommunikerer internt i Slack og Mail. Men altså, vi har et åbent fællesskabskontor så der er maks 20 meter til den kollega du skal have fat i.
  • Hver mandag kl. 9 holder vi et ugentligt statusmøde for at sikre at alle er med
  • Fælles frokost hver dag kl. 12
  • Fri kaffe og sodavand

Lyder det som noget for dig?

Hvordan ved du om jobbet er det rigtige for dig?

  1. Du har en grundlæggende forståelse for E-commerce og hvad godt content er i 2024
  2. Du kan godt lide at arbejde sammen med en masse unge og ambitiøse mennesker
  3. Du elsker at planlægge og skyde fede content kampagner med billeder og video
  4. Du er selv ambitiøs og leder efter et sted hvor du hurtigt kan få meget ansvar
  5. Du er proaktiv, løsningsorienteret og opfanger vigtige situationer
  6. .. Og så synes du bare muligheden for at udvikle dig er kanon!

Vi er allerede ved at have indsamlet nogle dygtige kandidater. Send en ansøgning på job@pitaya.dk - vi vender retur på alle kandidater.

Skriv ‘CONTENT MANAGER’ i emnefeltet.

Til opstart så hurtigt som muligt.