Vi søger en store manager til at lede vores 2 butikker i århus

Lidt om Pitaya
Pitaya startede i 2019, da søskendeparret Mads og Ida sendte de første pakker afsted fra deres forældres soveværelse. 

Sidenhen er det gået fra at være et smalt 2-mands team med de to, til nu at være 26 forskellige ansatte med mange forskellige ansvarsområder. Én af grundene til den vækst skyldes kæmpe ambitioner fra Mads og Ida. Den anden grund er, at det faktisk bare går rigtigt godt!

I Danmark har vi 3 fysiske butikker. En i København og to i Århus. Og i udlandet er vi i 2024 gået fra ingen salg overhovedet, til nu at kunne mærke en stigende efterspørgsel på vores styles. Udlandet er derfor et område vi prioriterer rigtigt højt nu.

Den her type Store Manager søger vi:

Vi søger en Store Manager, der er passioneret omkring mode og detailhandel, og som kan identificere sig med Pitayas værdier. For os er erfaring og uddannelse ikke det vigtigste - men at du er ansvarsfuld og har viljen til at lære.

  • Gode kommunikations- og kundeservice færdigheder.
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger under pres.
  • Ansvarsfuld og lyst til at stå i spidsen for en butik.
ansøg på mail

butikkerne i århus

Pitaya er kendt for vores trendy kollektioner, unikke stil og sociale medier. Vi søger lige nu en ny dedikeret og erfaren Store Manager til at lede vores 2 butikker i Århus samt teamet herunder.

Hvis du mener, at du er den rette kandidat til denne spændende mulighed, så send din ansøgning og CV til job@pitaya.dk, hurtigst muligt. Vi ser frem til at høre fra dig! Opstart er ASAP.

ansøg på mail

vi tilbyder dig

  • En spændende og udfordrende rolle i en dynamisk og kreativ virksomhed.
  • Muligheden for at være en del af Pitayas vækst og succes.
  • Konkurrencedygtig løn og attraktive personalegoder.
  • Mulighed for personlig og professionel udvikling gennem træning og uddannelse.

dine arbejdsopgaver

Arbejdsopgaver: Som Store Manager hos Pitaya vil du være ansvarlig for at sikre en enestående kundeoplevelse og drive butikkens succes. Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Daglig ledelse: Sørge for vagtplanlægning, dække ind ved sygdom og motivere øvrige medarbejdere.
  • Kundeservice: Sikre, at alle kunder modtager en varm velkomst og professionel vejledning.
  • Salg og resultatstyring: Opnå salgsmål og sikre butikkens økonomiske succes.
  • Merchandising: Overvåge og optimere produkt præsentationer og butiks udseende.
  • Personaletræning og udvikling: Rekruttere, træne og udvikle medarbejdere for at opnå høje standarder i kundeservice og produktkendskab.
  • Lagerstyring: Overvåge lagerbeholdningen og sikre effektiv lagerstyring og indkøb.

Lyder det som noget for dig?

Hvordan ved du om jobbet er det rigtige for dig?

  1. Du har en grundlæggende butikserfaring og er ikke i tvivl om hvad god kundeservice er
  2. Du kan godt lide at arbejde sammen med en masse unge og ambitiøse mennesker
  3. Du er selv ambitiøs og leder efter et sted hvor du hurtigt kan få meget ansvar
  4. Du er proaktiv, løsningsorienteret og opfanger vigtige situationer
  5. .. Og så synes du bare muligheden for at udvikle dig er kanon!

Vi er allerede ved at have indsamlet nogle dygtige kandidater. Send en ansøgning på job@pitaya.dk - vi vender retur på alle kandidater.

Skriv ‘STORE MANAGER’ i emnefeltet.

Til opstart så hurtigt som muligt.